آرشیو آبان ماه 1401

مجموعه پارس برزنت

 برزنت طرح دار

۷ بازديد

برزنت

 

 برزنت طرح دار

در این مقاله به بررسی ویژگی های برزنت طرح دار، انواع و موارد استفاده آن می پردازیم.
 

برزنت طرح دار به نوعی از برزنت گفته می شود که علاوه بر دوام و مقاومت بالا، دارای زیبایی در طرح می باشد و به این دلیل می تواند انواع سلیقه ها را راضی نگه دارد.
در این مقاله به بررسی ویژگی های برزنت طرح دار، انواع و موارد استفاده آن می پردازیم.

برزنت 

برزنت به دلیل داشتن ویژگی های زیر به عنوان گزینه مناسبی برای ساخت برزنت طرح دار شناخته می شود.
به طور معمول برزنت را از الیاف پنبه ای و طبیعی با مواد پلیمری می سازند که به دلیل استفاده از پلیمر به عنوان ماده اولیه در ساخت آن، دارای وزن بسیار سبکی می باشد.
انواع برزنت دارای مقاومت بالایی در برابر اجسام تیز می باشند و به راحتی دچار پارگی نمی شوند.
برزنت دارای مقاومت و دوام بالایی در برابر انواع تغییرات و شرایط متنوع آب و هوایی می باشد و در نتیجه به آسانی دچار تغییر شکل نمی شود.

خرید برزنت متری

۷ بازديد

 برزنت

خرید برزنت متری

خرید برزنت متری، در مجموعه پارس برزنت با توجه به استفاده از متریال باکیفیت در ساخت، دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با کارشناسان و ثبت انواع سفارش با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایند.

برزنت متری

برزنت از الیاف طبیعی و پنبه ای با مواد پلیمری ساخته می شود که به علت استفاده از پلیمر به عنوان ماده اولیه در ساخت آن، دارای وزن سبک و قابل حملی می باشد.
انعطاف پذیری بالای آن سبب می شود که به راحتی دچار کشش یا فرسایش نشود. 
انواع برزنت در برابر ضربات سخت از اجسام تیز دارای مقاومت بالایی هستند و به راحتی پاره یا کشیده نمی شوند.
انواع برزنت در شرایط متنوع آب و هوایی دارای مقاومت بالایی هستند و به آسانی دچار فرسایش نمی شوند. 

اولین مطالب آزمایشی من

۵ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۴ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.