آرشیو فروردین ماه 1402

مجموعه پارس برزنت

پارچه برزنت آهاری

۵ بازديد
 

پارچه برزنت آهاری، به نوعی از برزنت گفته می شود که دارای ویژگی منحصر به فردی مانند ضد آب بالا یا آب گریز می باشد. که همین ویژگی سبب محبوبت این نوع برزنت در بین تمام مصرف کنندگان گردیده است. خاصیت ضد آب بودن آن به متریال ساخت آن بستگی دارد، به این منظور که از الیاف مصنوعی و طبیعی در ساخت آن استفاده می شود استفاده از برزنت آهاری به دلیل مقاومت بالای آن در تولید و عرضه انواع چادر برزنت، کاور و پوشش سقف یا اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به ویژگی های مهم این محصول می پردازیم.

 

 

پارچه برزنت

چادر برزنت هیئت

۵ بازديد
 

چادر برزنت هیئت، بهتر است بدانید در چند سال اخیر صنعت نساجی در کشور پیشرفت چشمگیری داشته است. کارخانجات بسیاری در حوزه پارچه بافی مشغول به کارند و انواع و اقسام پارچه ها را با مواد اولیه مختلف تولید و روانه بازار می کنند. پارچه برزنت به عنوان یک پارچه صنعتی به شمار می رود که به کمک شیوه های نوین به تولید می رسد.
که یکی از مهم ترین انواع این پارچه های صنعتی چادر های هیئت می باشد در این مقاله می خواهیم به طور کامل به بررسی نحوه تولید برزنت، ویژگی ها و کاربردهای آن بپردازیم:
الیاف به کار رفته در برزنت، الیاف طبیعی پنبه و الیاف پلیمری پلی استر می باشند، که با درصدهای مختلفی با یکدیگر ترکیب شده و یک بافت ضخیم، مستحکم و مقاوم به این پارچه می بخشند. پارچه برزنتی به ضخامت، استحکام و دوام بالا معروف است که این موضوع به دلیل تار و پود پارچه و همچنین روکش آن می باشد. که امروزه به صورت گسترده در چادر های گوناگون به ویژه چادر های هیئتی مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه برزنت

برزنت کولر

۴ بازديد
 

برزنت کولر ، برزنت کولر یکی از مهم ترین انواع مهم از چادر های برزنتی می باشد که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد این چادر ها جهت جلوگیری ار انتقال و انتشار صدا و ارتعاشات ناشی از از دمیدن وسالی مانند چیلر، کولر، داکت اسپلیت، فن کویل و دستگاه های مکنده مانند انند اگزوز فن و سانتریفیوژ، به قطعه ای به نام کولر تارپ یا برزنت کولر نیاز داریم.برزنت کولر انواع مختلفی دارند. برزنت پارچه ای عایق و برزنت ظرف عایق از مدل های مختلف برزنت عایق می باشد. 
به صورت کلی کولر برزنتی که از انواع رابط های لرزه ای محسوب می شود، از دو طرف مجهز به تسمه های ورق گالوانیزه است و این تسمه های ورق فلزی از یک طرف با کولر یا فن یا دستگاه مکنده و در دهانه کانال هوا در طرف دیگر متصل می شوند. 
همچنین، کولر برزنتی یک قطعه رابط انعطاف پذیر است که از انتشار صدا و لرزش جلوگیری می کند. بهتر است بدانید که کولر برزنتی در دو سیستم گرمایشی و سرمایشی کاربرد دارد.ساختار چیلر برزنتی بین دو رشته ورق گالوانیزه به صورت بست های ممتد متعدد بر روی تسمه های ورق ثابت می شود و این پایداری باعث هوابندی آن می شود.
کاور کولر فضای خالی بین دهانه دستگاه و کانال را اشغال کرده و از نفوذ عوامل خارجی محافظت می کند به همین دلیل دارای کاربرد بسیار زیادی در بین تمام مصرف کنندگان می باشد. شما می توانید به آسانی این نوع برزنت کولر را از نمایندگی های فروش انواع برزنت های در سراسر کشور تهیه نمایید.

قیمت برزنت

۵ بازديد

 پارچه برزنت
قیمت برزنت

قیمت برزنت، پارچه برزنت یکی از مقاوم‌ترین نوع پارچه ها می باشد که امروزه دارای کاربرد فراونی بین مصرف کنندگان است این نوع پارچه دارای انواع مختلفی از جمله شمعی، نسوز، کانتینری و غیره می باشد پارچه برزنت ضد آب، ضد حریق، مستحکم و در عین حال انعطاف پذیر می‌باشد  از پارچه های برزنتی با طرح و رنگ های مختلفی در صنایع مختلف و در بسیاری از مکان ها می توان استفاده کرد جنس پارچه برزنت از کرباس و یا پلی استر است و باروکشهایی از جنس یورتان یا پلاستیک پوشیده شده است و جنس ضد آب این پارچه با لایه ای از پی وی سی پوشیده شده است از جمله دیگر ویژگی های آن می توان به 
پارچه های برزنتی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و نور خورشید مقاومند.
پارچه برزنت شمعی انعطاف پذیری بالایی دارد .
پارچه برزنت نسوز ضد حریق است و قابلیت تحمل دمای 800 درجه سانتی گراد را دارد.
پارچه برزنت کانتینر سبک است و دارای استحکام بالایی بوده که بر روی کانتینر و ماشین های ترانزیت نصب می شود اشاره نمود. قیمت گذاری بر روی این محصول به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی توان قیمتی دقیق برای این محصولت در نظر گرفت برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مندرج در سایت جهت برقراری ارتباط تماس حاصل فرمایید.

فروش پارچه ترانزیتی

۶ بازديد

پارچه برزنت
فروش پارچه ترانزیتی

فروش پارچه ترانزیتی و پارچه برزنت توسط پارس برزنت انجام می شود این مجموعه دارای رزومه ای درخشان در تولید انواع پارچه های ترانزیتی در منطقه می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید پارچه ترانزیتی همانطور که گفته شد میان مشتریان بسیار محبوب است اما دلیل این امر چه می تواند باشد؟ ما به عنوان تولید کننده پارچه در ایران دلیل این امر را ویژگی های مثبت پارچه های ترانزیتی می دانیم به دلیل الیافی که در این پارچه استفاده شده است این پارچه انعطاف پذیری بالایی پیدا کرده است و همچنین باعث شده است کیفیت پارچه تا حد زیادی بالا برود و در همین راستا شست و شوی پارچه به راحت ترین شکل ممکن انجام شود و نگرانی های شما را در این زمینه به راحتی رفع کند
 برای آشنایی بیشتر با پارچه ترانزیتی به وِیژگی هایی که در زیر گفته می شود دقت داشته باشید
  • دوام و طول عمر بالا
  • دارای رنگ بندی کاملا متنوع
  • ضد اشتعال و ضد آب
  • امنیت را برای محیط موردنظر ایجاد می نماید
  • در برابر اسید ها و هر نوع مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد
  • در هر شرایط آب و هوایی مقاوم است
  • در فصول گرم دمای محیط را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد
  • نصب پارچه در مدت زمان کمی انجام می شود

قیمت برزنت ضد آب در کرج

۶ بازديد

پارچه برزنت
قیمت برزنت ضد آب در کرج

قیمت برزنت ضد آب در کرج، چنانچه قصد تهیه یکی از بهترین و با کیفیت ترین پارچه های برزنتی ضد آب و پارچه برزنت را با نازلترین قیمت ممکن در منطقه کرج را دارید، به لطف مجموعه پارس برزنت می توانید همین الان بدون هیچ واسطه ای و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. برزنت پارچه ای بزرگ از مواد نرم، محکم، مقاوم در برابر آب یا ضد آب است. این می تواند بوم با روکش پلی استر یا پلی اورتان یا پلاستیک مانند پلی اتیلن باشد. برزنت یکی از مفیدترین و خلاقانه ترین اختراعات شناخته شده بشر است. می توان از آن برای محافظت در برابر شرایط آب و هوایی سخت مانند باران، بادهای شدید و نور خورشید استفاده کرد. استفاده اولیه از برزنت محافظت از چیزی در برابر کثیفی یا رطوبت است برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس پارس برزنت تماس حاصل فرمایید.