برزنت کولر

مجموعه پارس برزنت

برزنت کولر

۵ بازديد
 

برزنت کولر ، برزنت کولر یکی از مهم ترین انواع مهم از چادر های برزنتی می باشد که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد این چادر ها جهت جلوگیری ار انتقال و انتشار صدا و ارتعاشات ناشی از از دمیدن وسالی مانند چیلر، کولر، داکت اسپلیت، فن کویل و دستگاه های مکنده مانند انند اگزوز فن و سانتریفیوژ، به قطعه ای به نام کولر تارپ یا برزنت کولر نیاز داریم.برزنت کولر انواع مختلفی دارند. برزنت پارچه ای عایق و برزنت ظرف عایق از مدل های مختلف برزنت عایق می باشد. 
به صورت کلی کولر برزنتی که از انواع رابط های لرزه ای محسوب می شود، از دو طرف مجهز به تسمه های ورق گالوانیزه است و این تسمه های ورق فلزی از یک طرف با کولر یا فن یا دستگاه مکنده و در دهانه کانال هوا در طرف دیگر متصل می شوند. 
همچنین، کولر برزنتی یک قطعه رابط انعطاف پذیر است که از انتشار صدا و لرزش جلوگیری می کند. بهتر است بدانید که کولر برزنتی در دو سیستم گرمایشی و سرمایشی کاربرد دارد.ساختار چیلر برزنتی بین دو رشته ورق گالوانیزه به صورت بست های ممتد متعدد بر روی تسمه های ورق ثابت می شود و این پایداری باعث هوابندی آن می شود.
کاور کولر فضای خالی بین دهانه دستگاه و کانال را اشغال کرده و از نفوذ عوامل خارجی محافظت می کند به همین دلیل دارای کاربرد بسیار زیادی در بین تمام مصرف کنندگان می باشد. شما می توانید به آسانی این نوع برزنت کولر را از نمایندگی های فروش انواع برزنت های در سراسر کشور تهیه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.